דגשים לחיפוש עבודה בתחום קידום האתרים



תחום קידום האתרים הפך לחיוני מאוד בשנים האחרונות וכמו שענף האינטרנט והמדיה החברתית משתנה במהירות גדולה כך למי שרוצה לעסוק בתחום חייבת להיות בראש ובראשונה היכולת להתאים את עצמם לשינויים החלים במערכות השונות.

עולם הטכנולוגיה

תחום קידום האתרים משלב גם הבנה ועניין בעולם המחשוב- כך שכל מי שלא אוהב טכנולוגיה או מחשבים וודאי לא ירצה לעסוק גם בקודים אתרים, ובנוסף היות וכל התהליך של קידום האתרים כולו בעל ערך לצורך הגדלת החשיפות והמכירות כתוצאה מכך במנועי החיפוש חייבת להיות לעוסקים בתחום הבנה וגם אהבה לעולם השיווק באופן כללי והבנה כיצד עובד השיווק הדיגיטלי באופן ספציפי.

אנחנו חיים בעולם שבו המשמעות של היכולת לחפש בגוגל כל הנחיה או לקבל באמצעות החיפוש מענה לכל שאלה בכל נושא היא כמעט מובנת מאליה. היכולת הזו מושתת על אלגוריתם שגוגל מפעיל ולפיו הוא יודע למצוא עבור צירופי מילים או ביטויים את כל התשובות המתאימות הרלוונטיות והוא גם מסדר אותן בדפים מסודרים זה אחרי זה. למרבית האנשים העובדה שגוגל מצא את המענה או התשובה נראית טריוויאלית אך האמת היא שמושקעת המון עבודה מאחורי הקלעים של הרבה מאוד עסקים חברות ואתרי אינטרנט שפועלים כולם במטרה להופיע ראשונים בכל פעם שמילת חיפוש או ביטוי הקשור לתחום העיסוק שלהם יעלה במנוע החיפוש.

אז איך זה עובד?

על מנת להביא אתר אינטרנט להופיע כמה שיותר גבוה בראש הדף במנוע החיפוש לפי מילות מפתח או ביטויים נדרשת עבודה של אנשי מקצוע- זו בעצם העבודה אותה אתם מחפשים.

קיימות מספר דרכים לקדם אתר להופיע כמה שיותר מוקדם בתוצאות החיפוש- אתם תצטרכו להבין בניהם ולדעת להמליץ ללקוחות שלכם בהתאם לצורך שלהם

קידום אתרים
קידום אתרים

ולתקציב שלהם מה יהיה להם עדיף- קידום אורגני, קידום ממומן, קידום באמצעות המדיה החברתית פייסבוק וכד' או תמהיל שישלב את כולן.

על מנת להיות מסוגלים להמליץ ללקוח כיצד לחלק את התקציב שברשותו לטובת הפעילות השיווקית באינטרנט עלכם להבין לעומק את כל האפשרויות והיתרונות והחסרונות של השימוש בשתי הדרכים וכמובן להיות מסוגלים להציע ללקוחות אפשרויות לשלב בין שתי הדרכים יחד.

חיבור למקצוע

בהנחה שהתחום מדבר אליכם ואתם רוצים להתקדם ולמצוא עבודה בתחום, הדבר הראשון שנציע לכם לעשות הוא לחפש את מקום העבודה אליו אתם מעוניינים להגיע בגוגל. עוד לפני שבכלל הגעתם לראיון העבודה או שלחתם קורות חיים. היכולת שלכם לנתח את המצב של עסק מצפייה בנתונים שגוגל מציג אודותיו יכולה כבר להראות לכל מעסיק פוטנציאלי שאתם יודעים לעשות את הדבר הראשון והכי חשוב בתחום- מחקר ובדיקה.

השלב הבא הוא כמובן שלב כתיבת קורות חיים איך הם כתובים ההיררכיה שלהם , הסדר , רצף כרונולוגי, והרלוונטיות למקום העבודה ולתפקיד המסוים אותו אתם מעוניינים לבצע.

יצירתיות היא שם המשחק אבל כמו בכל דבר נדרשת שמירה על גבול הטעם הטוב. עבודת קידום אתרים היא עבודה הדורשת יכולת סדר וארגון, ולכן חשוב שהיכולות הללו יבואו לידי ביטוי גם בקורות החיים.

חשוב שתדעו למי אתם שולחים את קורות החיים בארגון וההצעה שלנו היא לנסות לשאוף להעביר את קורות החיים למנהל ברמה הכי גבוהה בארגון – כלומר לנסות להתחיל מלמעלה למטה ולא להגיע ממחלקה אחת למחלקה אחרת עד שקורות החיים יגיעו למנהל האחראי הם יכולים חלילה ללכת לאיבוד בדרך.