החשיבות בהקמת מועדון לקוחות

הקמת מועדוני לקוחות


כך העסק שלכם לא יישאר מאחור

אם יש משהו שלילי שיכול לקרות לעסק שלכם זה שהוא יישאר מאחור. בין אם יש לכם מסעדה, בית קפה, תחנת דלק או חנות בגדים, מועדוני הלקוחות נכנסו לכל תחום ואם אין לכם עוד מועדון כזה בלי ספק שהעסק שלכם לא נמצא בנקודת יתרון. למועדון הלקוחות יש יתרונות רבים והעלות שלו עבור העסק מינימלית ביותר ודאי שמדובר על רווחים עצומים ותועלת רבה ביצירת המועדון. התועלת המועדון מעניק ורגשת בפן הכלכלי ובפן השיווקי כאשר מעבר לכך שמדובר במיתוג העסק ברמה הגבוהה ביותר, עוד ועוד לקוחות מצטרפים למעגל והרווחים של העסק גדלים משמעותית.

החשיבות בהקמת מועדון לקוחות

• בעבר מועדון לקוחות לעסק לא היה דבר נפוץ במיוחד אך היום ניתן לראות כיצד כמעט לכל עסק, גם הקטנים ביותר, יש מועדונים שמאפשרים ללקוחות שלהם להרגיש מיוחדים. רוב המכירות של עסקים ברחבי הארץ והעולם מגיעים מלקוחות חוזרים. יש לקוחות חדשים שמצטרפים למעגל בכל פעם אך עיקר ההכנסות נובעות מאנשים שכבר מכירים את החנות ומבקרים אותה לעתים תכופות ולאו דווקא מסעדות וחנויות בגדים, שהם העסקים שאנו מבקרים הכי הרבה, אלא גם חנויות לכלי בית, חנויות לכלי עבודה, סופר מרקטים ועוד.

מועדון הלקוחות גורם ללקוח לחזור לקנות שוב ושוב. אם לקוח רוצה לשתות בבית קפה הוא יעדיף להגיע למקום בו הוא כבר 'חבר', יש לו שם הנחה ובכל קנייה שם הוא צובר עוד נקודות שיזכו אותו בקפה חינם בעוד כמה רכישות במקום. אלו דברים פסיכולוגים התנהגותיים שעובדים על כל הלקוחות ולמעשה יש כאן ניצחון לשני הצדדים כאשר העסק מגדיל מכירות עם עוד אלפים כמו אותו לקוח והלקוח מצדו משלם פחות ומקבל הטבות מיוחדות.

פרסום מגדיל את ההכנסות

מועדון לקוחות יוצר פרסום חיובי לעסק. ניתן לפרסם את מועדון הלקוחות בפלטפורמות השונות ולמעשה מדובר על פרסום לכל העסק ולא רק לשירות החדש שלו בדמות מועדון הלקוחות. פרסום כזה מהווה פרסום חיובי מאוד ויחד עם זאת, אלפי אנשים שיצטרפו למועדון הלקוחות ישאו את הכרטיס בארנק שלהם. מועדון הלקוחות יוצר רושם טוב מאוד על העסק ויחד עם זאת מאפשר לעסק ליצור קשר עם הלקוחות שלו בצורה ישירה וכך לספר להם על מבצעים והטבות שמחכות רק להם מה שמהווה את הפרסום הכי ישיר, מהיר ומדויק שיכול להיות.