הקמת מועדון לקוחות על ידי דף נחיתה



דף נחיתה יכול להפוך גולשי אינטרנט ללקוחות פוטנציאליים ולעודד הצטרפות למועדון לקוחות לצורך קבלת הטבות והנחות. במאמר הבא נסביר איך מקימים מועדון כזה, על מה כדאי לשים דגש ומה ההבדל בין דפי נחיתה ועמודים פנימיים

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט שאליו ניתן להפנות מתוך קמפיינים שיווקיים. בעזרת הדף ניתן להשיג שורה ארוכה של יתרונות. ראשית, הדף מדגיש את הייחודיות של מוצר או שירות מסוים. הדף מפרט במה עוסקות החברות השונות והוא מעוצב בהתאמה ללוגו ולצבעים המזוהים. שנית, הדף מסייע למפגש מוצלח בין גולשי האינטרנט קהל יעד פוטנציאלי של העסק או החברה. גולשים שמגיעים לדף יכולים להשאיר פרטים ולאחר מכן גם לברר על הצטרפות למועדון לקוחות. השאלה היא למה להשתמש בו להקמת מועדון ואיך עושים זאת בצורה נכונה.

היתרונות של מועדון לקוחות

בעלי עסקים שמתלבטים בין דרכים שונות להגדיל את הפריון צריכים להכיר את היתרונות של מועדון לקוחות. עוד לפני שהם מחליטים האם להשקיע בקמפיין שיווקי או בעיצוב דפי נחיתה, עליהם להביא בחשבון את האופן בו המועדון מסייע ללקוחות לשמור על נאמנות. לקוחות במועדון יעדיפו לפנות לחברה ולבצע דרכה רכישות, הם ישתמשו בהטבות על בסיס קבוע ובחלק מהמקרים הם גם ימליצו על שירותי החברה והמוצרים ללקוחות אחרים. הקמת מועדון היא השקעה משתלמת עבור בעלי עסקים וחברות. בעזרת המועדון ניתן לייחד את שירותי החברה בהשוואה למתחרים, כמו גם למנוע מצב של נטישת לקוחות קיימים.

איך משתמשים בדף נחיתה כדי לעודד הרשמה למועדון לקוחות?

חברות ועסקים שרוצים לעודד גולשים להירשם למועדון לקוחות צריכים להקפיד על מספר כללים בעיצוב דפי נחיתה:

א. שילוב בין טקסט ותמונה – יש לדאוג לשילוב סולידי ומתאים בין טקסט לתמונה. עדיף לוותר על ריבוי תוכן לטובת תמונות גדולות ולזכור שהקשב של גולשי האינטרנט עומד על שניות בודדות בלבד. בעזרת שילוב מוצלח בין טקסט ותמונה ניתן להדגיש הפניות מסוימות ולהסביר לגולשים מה לעשות כדי להצטרף למועדון.

ב. התאמה למסכים ומכשירים שונים – חשוב להגיע למצב בו דפי נחיתה מותאמים לגדלים שונים של מכשירים ומסכים. דף נחיתה מותאם יבטיח שכל גולש יקבל חוויה מלאה לפי המכשיר שלו. במילים אחרות, גולשי אינטרנט שנחשפים לדף דרך טאבלט יוכלו להשתתף בחוויה דומה לאלו שמגיעים אליו דרך מחשב נייד או נייח. בנוסף, אתר מותאם יעוצב לפי הגודל הסטנדרטי של מכשירי הטלפון החכמים.

ג. הנעה לפעולה – הפעולה הנדרשת בתוך הדף צריכה להיות ברורה ומובנת. על הדף להניע את הגולשים לפעולה ולהדגיש בפניהם את היתרונות של מועדון לקוחות. באמצעות דף כזה יכולים הגולשים לדעת בדיוק מה מצופה מהם, מה עליהם לעשות ובאיזה אופן הם יכולים לקבל את ההטבות וההנחות של מועדון אקסקלוסיבי.

מועדון צרכנות

הבדלים בין דף נחיתה לעמודים פנימיים

כמובן שניתן להניע לקוחות להרשמה למועדון גם דרך העמודים הפנימיים באתר האינטרנט הרשמי של החברה. יחד עם זאת, קיימים מספר הבדלים יחסית משמעותיים בין דפי נחיתה לבין עמודים פנימיים. ראשית, דף פנימי מחייב ניווט מצד הגולש והוא לא תמיד בולט למי שאינו מכיר את האתר. שנית, בדפים הפנימיים יש דגש על תוכן ועל מאמרים. לעומת זאת, דף נחיתה משמש בתור כרטיס הביקור של האתר. דף שמעוצב בצורה נכונה יכול להספיק כדי להעביר את המסר הטוב ביותר בין המוען והנמען. מעבר לכך, תמיד ניתן לייצר דפי נחיתה שונים לקמפיינים שיווקיים ברשתות חברתיות, מנועי חיפוש ואתרי תוכן.