יתרונות בדיוור אלקטרוני לבתי עסק

דיוור אלקטרוני


רשת האינטרנט מאפשרת לבעלי העסקים שביניכם ליהנות ממגוון רחב של פלטפורמות המיועדות לצרכי שיווק, פרסום וקידום מכירות לקהל לקוחות ממוקד ומפולח בצורה המדויקת ביותר. בניגוד לאפיקי המדיה הקלאסיים דוגמת הדיוור הישיר המודפס, הפרסום המודפס בעיתונות הארצית או המקומית, פרסום באמצעות שלטי חוצות וכדומה, אמצעי השיווק השונים ברשת האינטרנט, מאפשרים לכם להגיע באופן ממוקד ומפולח לכל לקוח/ה פוטנציאלי שלכם ולעניין אותו לבצע פעולות שונות המקדמות מכירה.

אחת מהפלטפורמות היעילות והמשתלמות ביותר ברשת האינטרנט מוצעת לכם במסגרת הפצת דואר אלקטרוני לקהל ממופקד ומפולח שאת מאפייניו הגדרתם מראש או בהתאם לרשימת תפוצה המבוססת על לקוחות שכבר ביצעו באתרכם פעולה מקדמת מכירה. יתרונות בדיוור אלקטרוני כוללים גם את היכולת להגיע באופן ממוקד ומפולח לקהלי היעד הרלוונטיים לכם וגם בעלויות הזולות יחסית של המהלך השיווקי. כמו כן, יתרונות הדיוור האלקטרוני קשורים ליכולת הטכנית שלכם לבחון את הצלחת הדיוור בזמן אמת ובמידת הצורך לשנות את ניסוח הדיוור וההצעות השיווקיות הכלולות בו.

דיוור אלקטרוני

טיפים מעשיים ליצירת דיוור אלקטרוני מקדם מכירה

על מנת להבטיח לעצמכם יחסי המרה גבוהים בין מספר הגולשים אשר ייחשפו למייל אותו אתם מדוורים אליהם לבין מספר הגולשים אשר יפתחו את המייל מכם ואף יבצעו פעולה מקדמת מכירה כזו או אחרת, אנו ממליצים ליישם את ההמלצות הבאות:

  1. את נושא המייל נסחו במשפט קצר הממצה את התועלות אותן ישיג הגולש במידה והוא יפתח את המייל מכם.
  2. בגוף המייל הקפידו לנסח את ההצעה השיווקית שלכם בצורה המשכנת ביותר ובמינימום מילים. עשו שימוש בכותרת קצרות ומתחת לכל אחת מהן הציבו טקסט שיווקי בהיקף של 50 עד 80 מילים לכל היותר.
  3. הקפידו לעשות שימוש בתמונות מוצר/שירות אותו אתם משווקים –התמונות חייבות להיות באיכות רזולוציה גבוהה ביותר ואם אין לכם תמונה באיכות כזו עשו הכול על מנת להשיג אחת כזאת. בכל מקרה, הימנעו מהעלאת תמונות באיכות ירודה.
  4. התאימו את הדיוור שלכם באופן רספונסיבי לכל אמצעי הגלישה. זכרו שכיום כמחצית מפעולות הגלישה מתבצעות דרך הטלפונים החכמים ולכן וודאו שהמייל שלכם מוצג בצורה המטיבה ביותר גם על מסכי הטלפונים השונים.
  5. הוסיפו תיבת צור קשר לכל מייל. כמו כן, אנו ממליצים לכם להוסיף לינק (קישור) לדף נחיתה/אתר אינטרנט.

לסיכום, דיוור אלקטרוני מהווה את אחת מפלטפורמות השיווק היעילות ביותר ברשת ומומלץ לעשות בו שימוש תדיר וקבוע במינונים נכונים.