כך תבחרו ביטויי מפתח לאתר – כלי מילות המפתח

שתי אפשרויות פרסום בגוגל: אורגני וממומן


כלי מילות המפתח של גוגל, Google Keyword Planner, הוא אחד הכלים החשובים ביותר לכותבי תוכן, מקדמי אתרים ובעלי עסקים שמעוניינים למקד את קהל היעד אילו הם פונים. כלי זה הוא כלי חינמי המוצע כשירות של גוגל. הכלי מאפשר לבצע מחקר מילות מפתח ולקבל נתונים כגון נפח חיפוש חודשי ותחרות מפרסמים בתחום הקידום הממומן תחת ביטויים אלו. בנוסף, המערכת מציעה לנו רעיונות דומים למונחי חיפוש שהקשנו, על מנת לעזור לנו לקבל רעיונות נוספים.

קידום אתרים לפי ביטויי מפתח

בקידום אתרים אורגני וגם בקידום אתרים ממומן – לביטויי המפתח תפקיד מרכזי בתהליך הקידום כולו. אנו ניצור קמפיינים של קידום ממומן באמצעות שימוש בביטויי מפתח מסוימים ושימוש של פתיחת בלוג בחינם למטרת בניית קישורים, במטרה להציג את מודעות הקמפיין שלנו לגולשים אשר חיפשו את הביטויים אליהם כיוונו. בנוסף, נקדם את האתר באופן אורגני (תוצאות חיפוש טבעיות) על מנת ליצור נראות של האתר לפי ביטויי מפתח מסויימים. כאשר נבחר את הביטויים בהם נרצה לפרסם, נרצה כמובן לבחור בביטויים אותם הגולש מחפש ולא בביטויים אותם אנו מכירים.

כלי מילות המפתח של גוגל

לדוגמה, אם מדובר באינסטלטור שמספק שירותי אינסטלציה וביוב, סביר להניח שהלקוחות של אותו איש מקצוע לא יחפשו "שירותי אינסטלציה וביוב", אלא "סתימה בכיור" או "מים לא זורמים".

ביצוע מחקר מילות מפתח באמצעות כלי מילות המפתח

כיצד ניתן לדעת איך הלקוחות הפוטנציאלים שלנו מגדירים את מה שאנחנו מציעים? פה כלי מילות המפתח נכנס לתמונה. כל שעלינו לעשות הוא להיכנס לעמוד של הכלי ולהקליד בו את הביטוי או הביטויים שמעניינים אותנו. המערכת תציג בפנינו מידע אודות נפחי החיפוש בביטויים שהוקשו וביטויים נוספים בהם תהיו מעוניינים להשתמש. הקלות והפשטות של המערכת יאפשרו לנו ללמוד אותה בצורה אינטואיטיבית, גם אם לעולם לא נתקלנו בה, כך שאל לחשוש מפתיחת התוכנה לבד ולנסות בעצמכם.

מחקר מילות מפתח - למציאת ביטויים יעילים וריאליים לקידום

ייצוא לאקסל

אחת האפשרויות הנוחות שהמערכת מציעה לנו היא ייצוא קבצים לאקסל בפורמט CSV. ניתן לבחור את הביטויים הרצויים על ידי סימון תיבת הסימון שליד כל ביטוי, ולשמור את הביטויים והמידע הקשור אליהם במחשב על ידי לחיצה על הורדה ושמירה כ-CSV. באמצעות קובץ האקסל שהתקבל במחשב, אפשר לבצע ניתוחים סטטיסטיים של כדאיות להשקעה בביטויים מסוימים, כאשר ניתן לבחון בצורה מספרית את נפח החיפוש החודשי לעומת תחרות המפרסמים תחת אותו ביטוי.

כלל הזהב למציאת ביטויי מפתח לאתר

בחירת ביטויי מפתח היא אמנות בפני עצמה וניתן להמשיל זאת לבחירת מקום כדאי לפתיחת עסק. כמובן שאם נשווק בגדי מעצבים נעדיף לפתוח חנות בכיכר העיר, אך זה בוודאי יעלה לנו בלא מעט כסף, הפעלת קשרים וזמן. עם זאת, ייתכן ונעדיף לפתוח חנות במקום צדדי יותר, בו עוברים פחות אנשים, אך יש פחות תחרות מסביב. ההמלצה הבסיסית היא לבחור ביטויי מפתח שמראים נפחי חיפוש מרשימים, אך למצוא את אלו שעליהם התחרות היא פחותה מהשאר.



Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.