כמה דרכים מומלצות לשיווק העסק שלכם

בית דפוס


החיים העסקיים אינם פשוטים כלל. אתם צריכים להשקיע בענף התחרותי מאד, ולשמור על כל לקוח ולקוח, ולעודד את הלקוחות שלכם לחזור אליכם. עולה כמובן השאלה, איך אפשר לשווק את העסק? בהנחה שלרובנו אין את היכולת להפיק תשדיר שיוקרן בערוץ 2, מהן הדרכים האחרות? יש לא מעט אמצעים שכדאי להשתמש בהם במקביל!

כל השיטות לקידום ושיווק העסק

  1. קידום אורגאני (seo) – אחת הדרכים לשיווק העסק הוא באמצעות אתר אינטרנט של העסק בו תיהיה אפשרות לגולשים להכיר את העסק ולעיתים גם לבצע רכישה, אך כדי שאנשים יוכלו להגיע לאתר ישנו צורך לקדם אותו בגוגל כך שאנשים יגיעו אליו,תהליך הקידום יכול לקחת לפעמים זמן והתוצאות מגיעות אחרי תקופה מסויימת (תלוי בסוג העסק והתחרות בתחום) אך לאחר שהעסק מגיע למיקומים טובים לרוב הוא יוכל להשאר שם תקופה ארוכה גם לאחר הפסקת הקידום.
  • קידום ממומן בגוגל – יש לכם אפשרות לשלם כיום לגוגל, ואז שם העסק שלכם יוצג בקבוצת המודעות הממומנות, תחת החיפוש של מילות מפתח שתבחרו הקשורות לעסק שלכם. זו אפשרות טובה מאד, שמביאה לכם הרבה קהל בזמן קצר, והחלק הטוב הוא שאתם משלמים רק עבור כמות הלחיצות על האתר שלכם. אם אגב אין לכם אתר אינטרנט – ברור שאתם חייבים לבנות אחד כדי להצליח או לפחות לבנות דף נחיתה עם פרטים וצור קשר.
  • קידום ממומן בפייסבוק: בדומה לקידום ממומן בגוגל ישנה אפשרות דומה גם לפייסבוק לקידום דף הפייסבוק באמצעות פוסטים ממומנים שניתן לכוון אותם לקהל היעד שלכם מה שמאפשר לכם להגיע לקהל הרלוונטי ביותר על פי מספר גורמים כמו: גיל,מין,איזור בארץ ועוד..
  • הדפיסו פלאיירים – זה נשמע מעט מיושן, אבל פלאיירים היו ונשארו דרך מעולה לשווק שפע של עסקים, במיוחד בסביבה שבה הוא פועל. רצוי ללכת אל בתי דפוס, ומשם להזמין כמות גדולה מאד של פלאיירים. כשאתם פונים אל בית דפוס, אל תשכחו להזמין גם פלאיירים בשחור-לבן, אבל רצוי גם להזמין כמות מסוימת של פלאיירים צבעוניים. אמנם הצעת המחיר של בתי דפוס תעלה יותר – אבל לפלאייר צבעוני יש גם השפעה משמעותית יותר על האנשים אשר יקבלו אותו.

בתי דפוס

  • הפיצו ניוזלטרים – אפשר לקחת מהלקוחות שלכם את הכתובות הדוא"ל שלהם, ולהפיץ להם הודעות שונות וקבועות .הציעו להם מבצעים בלעדיים אם הם ירשמו לרשימת התפוצה שלכם, פרטו להם על מוצרים חדשים ועל מבצעים נוכחיים, ועוד. זה אמצעי מעולה לגרום ללקוחות לחזור אליכם!
  • שלטי חוצות – זה גם פתרון שיכול להתאים. יש היום הרבה מאד שלטי חוצות בלא מעט מקומות. נסו לחפש את שלטי החוצות במקומות אסטרטגיים, וכך תוכלו להגיע ללא מעט אנשים בזמן קצר.

השקעה אשר יכולה להחזיר את עצמה

לסיכום ישנן מספר דרכים שונות כדי לקדם את העסק, חלקן טובות לטווח הקצר, חלקן לטווח הארוך, חלקן מוכרות לאורך שנים כמו שימוש בבתי דפוס וחלקן התפתחו בעשור האחרון (הקידום בגוגל ורשתות חברתיות) ולכל אחת יש את החסרונות וההיתרונות שלה.

זה נכון שכל אמצעי שיווקי שבו אתם תשתמשו יהיה כרוך בהוצאה מסוימת מהצד שלכם. עם זאת, ההוצאות הללו גם יחזירו את עצמן דרך ההכנסות המוגברות בהמשך – ומכאן הכדאיות הכלכלית בכך.