פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב

יוטיוב הוא האתר בעל מספר הצפיות השני בגודלו בעולם, מיד אחרי גוגל, ומיד לפני פייסבוק. רשת שיתוף קטעי הוידאו הגדולה בעולם כיום היא כבר שם דבר, וכמעט כל תינוק יודע להגיד יוטיוב (וגם בטח יש לו שם איזה סרטון או שניים). אפילו לא צריך ללכת רחוק כל כך: נסו לחשוב כמה קטעי יוטיוב אתם מנגנים ביום? בעבודה, בבית, בפלאפון, או על המחשב, כולנו נמצאים ביוטיוב וכך גם הלקוחות שלנו אותם אנו מחפשים.

המאפיינים של סרטון מוצלח המותאם לפרסום ביוטיוב

לכולנו יצא לראות הרבה סרטונים ביוטיוב. אם נרצה להפיץ סרטונים, בין אם ליצור סרטוני פרסומת ובין אם סרטון אחר, פרסום ביוטיוב בתשלום או קטע וידאו לצבירה ויראלית של צפיות, הוא בוודאי הפלטפורמה הנכונה והמדיה החברתית הטובה ביותר לכך.

על סרטון טוב אסור להיות ארוך מדי, מכיוון שניתן לומר כי הגולשים של היום עצלנים. קטעים ארוכים יותר מדקה וחצי לחשיפה ראשונית ישעממו את הגולש, אלא אם כן באמת הצליחו לרתק אותו מעבר לכך. מטרתו של סרטון יוטיוב מוצלח היא להניע את הגולש על ידי שימוש ברגשות שלו, בתחומי העניין ועולם הצרכים שלו.

ברוב המקרים כדאי להחזיק את הגולש כבר מההתחלה במתח וליצור אצלו סקרנות וציפיה, כך שהתחלת הסרטון תהיה בדרך כלל המאתגרת יותר. זאת, לאחר שהבהרנו את הנקודה המרכזית בסרטון ופתרנו את המתח. כעת הגיעה תורה של הקריאה לפעולה.

סרטונים ביוטיוב ומלל הולכים טוב ביחדפתחו את הסרטון בפריים המעניין ביותר

יוטיוב מאפשרת לנו להוסיף כיתוביות, בועות הודעה, וסיומות בקטע הוידאו עצמו. בנוסף, ניתן לתאר במילים את הסרטון ואת ביטויי המפתח אליהם הוא שייך, על ידי הזנה של קטעי תיאור מתאימים בדף הסרטון. החלק הכתוב בו נבחר את כותרת הסרטון ואת מילות המפתח שלו, הינו חשוב לא פחות מהסרטון עצמו בעיקר עבור גוגל ופחות עבור הגולשים.

בחירה נכונה של ביטויי מפתח צריכה להיעשות על ידי חיפוש פשוט ביוטיוב לבדיקת התוצאות הראשונות שגוגל משריין תחת ביטויים אלו, כלומר, מדידה של נפח התחרות. לצד מדידת התחרות, חשוב לבחור במילות מפתח שהגולשים אכן מחפשים. ניתן להיעזר לשם כך בכלי מילות מפתח של גוגל.

מימון פרסום ביוטיוב

במידה ואין לכם תוסף חוסם פרסומות טוב כמו ADBLOCK המותקן בדפדפן שלכם, סביר להניח שגם אתם רואים את הפרסומות הממומנות ביוטיוב. זאת מכיוון שאם השירות הוא בחינם, ממה ירוויחו ביוטיוב כסף? תוכלו לראות את הפרסומות הממומנות בראש תוצאות החיפוש, בצידי המסך ואף בתחילת הסרטון אותו רציתם לראות. גם אתם יכולים להופיע במקומות אלו עם הסרטון שלכם ולהגיע לחשיפה גבוהה לקהלי היעד שלכם.

במידה ובחרתם את מילות המפתח המתאימות, ויצרתם סרטון מתאים, תוכלו להגיע לחשיפה גבוהה יותר באמצעות יצירת קמפיין קידום ממומן ביוטיוב. פרסום ביוטיוב יאפשר לסרטון שלכם להופיע בתחילת סרטונים אחרים בהם בוחרים המשתמשים לצפות. חשוב לוודא שאתם יוצרים סרטון שמצליח להחזיק, לרגש ולסקרן את הצופה בצורה חזקה שתגרום לו להמשיך לראות את הפרסומת ולא לרצות ללחוץ על הכפתור המאפשר לו לדלג עליו.