סרטון תדמית לעסק – מה הופך אותו לויראלי



סרטי תדמית לעסק אינם חדשים לתחום השיווק, אך יעילותם בכל זאת מפתיעה כל פעם מחדש. סרטון תדמית לעסק הינו סרטון קצר המכיל תוכן מסוים המציג את העסק או החברה בפן הומוריסטי, אינפורמטיבי, חובבני ועוד בכל אופן בו החברה בוחרת בו. היעילות של סרטים אלו הינה כתוצאה מקלות השיתוף והשימוש בהם – כיום, בניגוד לעבר, ניתן באופן קל ביותר להעלות סרטון לרשת ולשתף אותו בין מאות ואלפי גולשים שונים בתור קהל היעד, סרטים שונים יכולים לצבור אפילו כמה מאות אלפי צפיות בימים בודדים.

סרטון ויראליסרון תדמית ויראלי

סרט תדמית לעסק בשילוב עם שיטת שיווק ויראלי הינו הכוח הפרסומי החזק ביותר הקיים בשוק הפרסום כיום. שיווק דיגיטלי נוטה להפיץ ואף לעתים ליצור את הסרטון מלכתחילה ובכך לגרום להתפשטותו בקרב גולשים רבים, בין אם זהו קהל יעודי ובין אם זהו פרסום אשר 'יורה לכל הכיוונים'.

מהו סרטון תדמית?

סרטון תדמית לעסק הינו לרוב סרטון קצרצר בן כמה דקות, אשר כפי שהוזכר, מציג את העסק באופן מתומצת ומקוצר תוך כדי שימוש בעיצוב גרפי, הומור ועוד כלים טכנולוגיים ופסיכולוגיים שונים אשר ניתן לשלב באופן מוצלח בכדי להעביר את המסר הרצוי ללקוחות הפוטנציאליים. היעילות של הסרטון נובעת כתוצאה מכמה דברים, הראשון שבהם הוא קלות השימוש, שגם היא הוזכרה קודם לכן – כיום קל מאוד להעלות סרטון לאינטרנט ואף לשתפו, הפיכתו לויראלי (כלומר – מוצלח אשר מקבל הרבה צפיות) זוהי המטלה של תחום השיווק הדיגיטלי. הדבר השני והיותר חשוב הוא כי סרטי תדמית באנימציה או בוידאו שהם הומוריסטיים או מעניינים לעסק הם פשוט יעילים, מכל הבחינות. סרטון תדמית הינו כלי פרסום אשר יעיל מאין כמוהו. בניגוד לסגנונות פרסום שונים באינטרנט כגון – הפופ-אפ, חלון פרסומת אשר קופץ בהפתעה, לעתים קרובות מדי גם בלי שום קשר לכתובת אליה ניסינו להגיע, וזאת בניסיון לפרסם מוצר או שירותי עסק כלשהו.

פופ אפ – יתרונות וחסרונות

שיטה זו הינה אגרסיבית ודוחפת לאנשים את הפרסומת, מחקרים מצאו כי אנשים אשר נתקלים בפופ-אפים בסגנון נוטים דווקא למחות טוטלית נגד העסק (למרות שכמובן יש אנשים אשר כן מתעניינים הלאה בפופ-אפים, אך בלי קשר, יהיו זהירים בכל הנוגע ללחיצה על פופ-אפים). עוד שיטה מוכרת הינה פרסומות בין סרטים או בזמן הסרטון, גם זו שיטה פחות מוצלחת אך היא מאפשרת לנו לצאת להפסקת שירותים נוחה. סרטון תדמית הינו סרטון אשר האדם בוחר באופן מלא האם לצפות בו או לא, ובכך מממש את אופציית הבחירה, הוא ישקול באופן נבון את מה שמוצג בסרטון ויגבש החלטה עצמית כלפי שיטת פרסום אשר לא מעין 'מכריחה' אותו לצפות בפרסומת עצמה, וזהו אופי חשוב מאוד לפרסום איכותי.



Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.