פרסום בפייסבוק – למי זה מתאים?

פרסום בפייסבוק


פייסבוק כבר מזמן הפכה לרשת פרסום עולמית שמותגים ועסקים בכל הגדלים מפרסמים בה. אחד היתרונות של פייסבוק, הוא העובדה שמשתמשים רבים נכנסים מספר פעמים ביום לפייסבוק וזאת בעיקר על מנת להתעדכן בדברים חדשים. דבר זה מהווה יתרון משמעותי לפייסבוק מאחר והמשתמשים מבקרים מספר פעמים וחוזרים לבקר בפייסבוק – דבר המגדיל את החשיפה לפוסטים ממומנים.

פרסום ממוקד ברשת הפייסבוק

פרסום בפייסבוק היא אחת הדרכים הטובות והמדוייקות ביותר להעביר מסרים פרסומיים. פרסום בפייסבוק מאפשר פרסום לפי קהלי יעד, כלומר, המערכת מאפיינת את המשתמשים לפי גילאים, מין, תחביבים, העדפות ולקהל יעד ספציפי ורלוונטי כך, ממקסמים את הפרסום בפייסבוק ומצליחים להביא תוצאות טובות יותר.
הפרסום בפייסבוק מתבסס על איסוף מידע על הגולשים, כלומר, מנהלי הקמפיינים מאפיינים את קהל היעד שלהם וכך בעצם מגישים לקהל יעד רלוונטי מאד את המסרים הפרסומיים – דבר המגדיל את הצלחת הקמפיין. המטרה העיקרית בתהליך פרסום בפייסבוק הוא הניצול המלא של הפלטפורמה, כלומר, להגיע לכמות אנשים גדולה מאד אשר בעלי עיניין לרכוש פריט זה או אחר.

פרסום בפייסבוק

פוטנציל פרסום בפייסבוק

לפייסבוק יש פוטנציל אדיר במסע הפרסום שלנו. המערכות המתקדמות מאפשרות שלל אפשרויות ושלל פילוחים על מנת להגיע לקהל היעד הכי רלוונטי לנו.
מאחורי כל מודעת פרסום בפייסבוק עומדת אסטרטגיה שיווקית, חשיבה יצירתית והצבת יעדים ברורים – זאת במטרה להגיע לכל היעדים. ככל שנשקיע יותר במסע הפרסום וניצור קהלים רלוונטים יותר כך נגדיל את כמות הלידים או המכירות שאנו רוצים.

מי מפרסם בפייסבוק?

אם היינו שואלים שאלה זו לפני כ-10 שנים התשובה הייתה אף אחד אך עם חלוף השנים, בפייסבוק השתחללו והיום ניתן לומר שכולם מפרסמים בפייסבוק. עסקים קטנים, עסקים גדולים, מותגים מוכרים ורשתות עולמיות – כולם מפרסמים בפייסבוק ומבינים את היתרונות בפלטפורמה.
אחת הסיבות להגברת הפרסום בפייסבוק היא המובייל – עם כניסת המובייל לעולמנו משהו השתנה ושינה את השימושים שלנו. פחות אנשים גולשים במחשב הנייח שלהם ועוברים לזירת המובייל . מעבר זה גרם לכמות אדירה של משתמשים לבקר בפייסבוק שעות ארוכות ביום וכן גם לחזור מספר פעמים לרשת החברתית. מפרסמים זיהו את הפוטנציל והחלו לפרסם בפייסבוק וכך לאט לאט הפרסום עלה עוד ועוד שלבים.
היום אנו עדים למצב בו כל עסק מפרסם בפייסבוק, תהליך הפרסום בפייסבוק הפך לחלק בלתי נפרד מתהליך הפרסום באינטרנט וחברות רבות מנצלות תקציבי ענק ברשת החברתית.

לסיכום

פרסום בפייסבוק הוא חלק טבעי בתהליך הפרסום, היום ניתן לראות את הפרסום בפייסבוק כערוץ פרסומי לכל דבר ועניין בדיוק כמו פרסום בעיתון, בטלוויזיה ובגוגל. לפרסום בפייסבוק יש הרבה יתרונות המאפשרים ניצול מיטבי של הקמפיין ומיקסום תוצאות.
אין ספק שגם בפאן העסקי וגם בפאן האישי פייסבוק הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו, התחביבים שלנו וכן, גם בתהליך הפרסום והשיווק.