הנפקת כרטיסים סיטונאית

הנפקת כרטיסים


הנפקה סיטונאית יכולה להתאים עבור סוגים שונים של כרטיסים. ניתן להשתמש בשירותי הנפקה סיטונאיים לכרטיסי מועדון לקוחות, תגי זיהוי, מנויים, מפתחות לבתי מלון, סטודנטים, תושבי עיריות מקומיות ונוכחות.

הדגש העיקרי הוא על ביצוע הנפקה סיטונאית תוך הקפדה על סטנדרטים מחמירים של בקרת איכות:

הנפקת כרטיסים
הנפקת כרטיסים

א. דיוק – גם בהנפקה סיטונאית יש משמעות גדולה לרמת הדיוק. הכרטיסים חייבים להיות מונפקים בצורה אחידה על מנת לאפשר שימוש סיטונאי נרחב. כל שינוי או תקלה עלולים לפגוע ביעילות ההנפקה ולגרום נזקים בלתי הפיכים.
ב. עמידה בלוח זמנים – הנפקה סיטונאית היא בדרך כלל שירות המוזמן על ידי עסקים, מפעלים וחברות. לקוחות מן הסוג הזה לא יכולים להרשות לעצמם להתעכב. החברה שמבצעת הנפקה נדרשת לעשות הכל כדי לעמוד בלוח הזמנים, או לפחות לעדכן את הלקוח לגבי עיכובים פוטנציאליים ותקלות בלתי צפויות.
ג. מחיר הוגן – בתחום הסיטונאות גובים מחיר לפי כמות. המשמעות היא שככל שכמות הכרטיסים בהזמנה גדולה יותר, כך צפוי המחיר של כל פריט לרדת. מחיר הוגן יכול לחסוך עשרות ומאות אלפי שקלים עבור הלקוח. על מנת לדעת מהו המחיר ההוגן רצוי לבחור חברה רק אחרי שמקבלים המלצות טובות מלקוחות קודמים. המלצה היא דרך מצוינת לבדוק האם החברה שמבצעת הנפקה סיטונאית מסוגלת לעמוד בדרישות ומחויבת לצרכי הלקוח.
תחומי פעילות של חברת הנפקה

מומלץ לרכז את כל השירותים תחת קורת גג אחת ולפנות לחברה שעוסקת בתחום של הנפקה סיטונאית כדי לקבל הצעת מחיר. ראשית, ניתן לנצל את הידע ואת המשאבים שעומדים לרשות החברה כדי לעצב ולייצר כרטיסי זיהוי וקרבה. אפשר לשלב בין דפוס דיגיטל ומידע משתנה לבין הפקות למינציה וכריכה. שנית, רצוי לברר על סריקת תמונות ממוחשבות כדי לשלב אותן על גבי הפריטים המונפקים. לבסוף מקבלים הצעת מחיר מסודרת על תוספות כמו פסי חתימה, פסי גירוד ופסים מגנטיים והולוגרמות.

הנפקה סיטונאית מחייבת הקפדה על רמה גבוהה של מקצועיות. בהנפקה כזו שמים לב לפרטים הקטנים ומבינים שאין תחליף לדיוק, לעמידה בלוח הזמנים ולמחיר הוגן.