שיווק ברשתות חברתיות – כמה זה קל?

מהו אחוז נטישה ואיך הוא משפיע על האתר בגוגל


אם בעבר קידום אתרים התמקד אך ורק בקידום האתר שלכם בגוגל, הרי שהיום התחום של שיווק ברשתות חברתיות הפך להיות חלק בלתי נפרד. החשיבות כאן היא כפולה:

1. משום שמאות מיליוני אנשים בכל העולם (וגם רוב הישראלים) נמצאים ברשתות החברתיות ונחשפים לתוכן.
2. מכיוון שגם בקידום האורגני בגוגל – מנוע החיפוש לוקח בחשבון את הנוכחות לכם ברשתות החברתיות ומקדם אתכם לפי האפקטיביות שבנוכחות הזו.

אם כך, מהי פלטפורמת הפרסום במדיה החברתית?

ערוצי השיווק ברשתות חברתיות

ריכזנו עבורכם פירוט על 4 רשתות חברתיות פופולאריות במיוחד. את חלקן אתם כבר ודאי מכירים, אך כמה

  • פייסבוק

פייסבוקשיווק ברשתות חברתיות מתמקד כמובן, קודם כל בפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה ואף האתר הפופולרי ביותר. בשנתיים האחרונות פייסבוק ריכזה מאמצים כדי לעודד את העסקים לשלם עבור הפרסום, ולכן אם אתם פותחים דף חדש כדאי להשקיע קודם בפרסום וקידום ממומנים, ובהמשך לדאוג גם לתחזוק שוטף עבור קידום אורגני.

  • גוגל פלוס

גוגל פלוסהרשת החברתית של גוגל, וברור שנוכחות חזקה בה, גם תקדם אתכם בתוצאות הכלליות בגוגל לפני כל רשת חברתית אחרת. מדובר ברשת ענקית עם קצב גדילה מואץ, שיכול להתאים בעיקר למי שמבצע שיווק ברשתות חברתיות עבור השוק הבינ"ל, אך לא רק.

  • אינסטגרם

אינסטגרםהרשת החברתית שנקנתה ע"י פייסבוק לפני מספר שנים. רשת זו מבוססת על שיתוף של תמונות בלבד עם תיאור קצר. זו דרך נהדרת לבצע שיווק ברשתות חברתיות דרך תמונות שיתעדו את העסק או הארגון, את המוצרים, את האנשים, ועוד. קל גם לשתף את התמונות והממשק של אינסטגרם עם פייסבוק, והדבר רק עוזר לכם לקבל עוד חשיפה.

  • יוטיוב

יוטיובעוד פלטפורמה שיווקית נהדרת ברשת חברתית, אשר מבוססת על סרטונים, ונרכשה ע"י גוגל (ועל כן סרטון פופולרי באתר –  יופיע גם בגוגל במידה והוא רלוונטי). שימו לב, שכדי שהקידום של הסרטון יהיה אפקטיבי, יש להכניס מילות מפתח מתאימות בתיאור ובכותרת שלו, ורצוי גם לנהל דיאלוג עם הגולשים בתגובות.

כל האפשרויות פתוחות בפניכם

כפי שאתם רואים, שיווק ברשתות חברתיות יכול להיות כלי עם אפקט חזק מאד. חשוב להשתמש בו בחוכמה, ולדעת מה המשמעות של כל רשת חברתית שבה אתם מפרסמים.



Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.