שיווק ופרסום באינטרנט – מה עובד בשנת 2016

ניקוי מוניטין


כיום, כאשר אנו רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים ולזכות בפרסום איכותי ויעיל באמת, לא ניתן לפסוח על הפרסום באינטרנט, היות ורבים מבלים ברחבי הרשת את רוב זמנם. ישנן שיטות פרסום שונות באינטרנט, כאשר לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה, אשר כדאי להכיר במידה ואנו עוסקים בתחום.

אז כיצד ניתן כיום לשווק ולפרסם תכנים באינטרנט?

  • פרסום אורגני: פרסום אורגני, או שיווק אורגני של אתרים, הינו בעצם פרסום אתרים הנובע משיפור של האתר עצמו. בצורה זו, אנו משפרים עם הזמן את האתר, הופכים אותו לנגיש יותר לקהל היעד שלנו וכן משפרים את התכנים שבו כך שיתאימו בצורה הטובה ביותר לגולשי האתר. בדרך זו, יותר ויותר גולשים בוחרים לעשות שימוש באתר שלנו וכן להמליץ עליו לאחרים עד פרסום בגוגלשהאתר צובר תאוצה והופך למפורסם בתחום. היתרון המשמעותי ביותר של שיטה זו הינה היעילות שלה, היות ואתרים אלו הינם האתרים בעלי הכניסות הרבות ביותר ברחבי הרשת. החיסרון של השיטה הינו פרק הזמן שיש להשקיע בפרסום מסוג זה עד לקבלת תוצאות.
  • פרסום ממומן: פרסום ממומן הינו שיטת שיווק המאפשרת לנו לקנות פרסומת לאתר בעמודים הראשיים של מנועי חיפוש שונים, כאשר הגדול והמוכר ביותר הינו כמובן גוגל. ששיווק ופרסום באינטרנט בצורה זו מאפשרים לנו להביא את האתר שלנו לעמוד התוצאות הראשון של מנועי חיפוש אלו כאשר מחפשים את מילות המפתח שהגדרנו לאתר. שיווק ופרסום באינטרנט באמצעות מימון אמנם מאפשר לנו לזרז את הגעת האתר לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, אולם מחקרים מראים כי רוב האנשים מדלגים על האתרים המפורסמים ועוברים ישירות לאלו אשר קודמו בצורה אורגנית. למרות האמור, שיטה זו יכולה להתאים לאלו אשר זקוקים לפרסום מידי של האתר שלהם.

ניתן לראות כי ישנם יתרונות וחסרונות לכל שיטה, אשר מומלץ להכיר

במידה והנכם מעוניינים בשיווק ופרסום באינטרנט, חשוב להכיר את שתי השיטות העיקריות וכן את היתרונות והחסרונות של כל שיטה בכדי להגיע להחלטה מושכלת בדבר דרך הפרסום המתאימה עבורכם.

לאתר מסה מדיה – שיווק ופרסום באינטרנט