11 טיפים לקידום עסק קטן במהירות

10 טיפים לקידום העסק שלכם


יש לכם עסק קטן ואתם רוצים לבלוט איתו ולייצר נוכחות באינטרנט? הנה כמה עצות שלא דורשות הוצאה משמעותית

1. שפרו את דפי האתר

לא ניתן לקדם את העסק הקטן שלכם באינטרנט ללא דפים איכותיים. ודאו שאתר העסק עובר תהליך אופטימיזציה לביטויי המפתח הרלוונטיים, התמקדו במילות מפתח ספציפיות והדגישו בעזרת התוכן את השירותים או המוצרים של העסק.

2. בצעו רישום באינדקסים מקומיים

הקידום המקומי של אתר אינטרנט במנוע החיפוש של גוגל מבוסס בין היתר על סריקת אתרים ואינדקסים חיצוניים. בצעו רישום עקבי של פרטי העסק בכמה שיותר אתרים ואינדקסים חיצוניים וכך תקלו על האלגוריתם של גוגל למצוא ולקדם אתכם גם בצורה אורגנית.

3. השקיעו בכל סוגי המדיההשתמשו גם ברשתות החברתיות

זכרו כי הגולשים וקהל היעד הפוטנציאלי שלכם מבלה מדי יום בעשרות אתרי אינטרנט שונים. השקיעו בכל סוגי המדיה והקצו תקציב עבור פרסום בגוגל, ברשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר וגם במודעות באנרים בפורטלי תוכן.

4. הבחינו בין פרסום ממומן ופרסום אורגני

קמפיין פרסום בגוגל יכול להיות ממומן או אורגני. קמפיין ממומן משתמש במערכת ניהול המודעות אדוורדס והיתרונות שלו הם חשיפה מהירה, ניהול תקציב ותוצאות מדידות. לעומת זאת, קמפיין אורגני דורש יותר זמן וסבלנות אך הוא יעיל ומייצר עבור העסק תנועה קבועה.

5. השתמשו בסרטוני וידאו

קידום עסקים באינטרנט צריך להיות מקורי ויצירתי. נסו להשתמש בסרטוני וידאו והעלו אותם ברשתות החברתיות, ביוטיוב ובכל אתר אחר. סרטוני הוידאו מעודדים מעורבות מצד הגולשים ותורמים לקידום עסקים באינטרנט ולשיפור המוניטין שלהם.

6. נצלו את הפורומים המקצועייםנצלו פורומים מקצועיים לטובת האתר שלכם

גולשים באתרי אינטרנט משתמשים בפורומים מקצועיים כדי לקבל מידע. היכנסו אל הפורומים והציגו את המידע הרלוונטי עבור העסק שלכם, בתוספת קישור לאתר או עמוד נחיתה מוכן מראש. זכרו להציג את עצמכם ואת היתרונות שלכם מול המתחרים ושמרו על שקיפות.

7. נהלו בלוג עצמאי

תוכלו להוסיף תוכן מגוון ולתקשר עם לקוחות באמצעות בלוג. השקיעו בתוכן איכותי ובעל ערך, התמקדו בפריטי תוכן עם פוטנציאל ויראלי ופרסמו מידע אקטואלי.

8. השתמשו בקישורים נכנסים ויוצאים

האלגוריתם של גוגל מאוד אוהב קישורים נכנסים ויוצאים. פזרו אותם בצורה נכונה ברחבי האתר והימנעו מעומס שעלול ליצור חשדות לזיוף.

9. הזמינו לקוחות לכתוב ביקורתהזמינו את הלקוחות לכתוב חוות דעת

אל תחששו מביקורת וחוות דעת של גולשים ולקוחות. מידע כזה עוזר גם למנועי החיפוש וגם תורם לקידום עסקים באינטרנט בצורה אורגנית.

10. שפרו את יחס ההמרה

הכירו את המושג CTR ושפרו את שיעור המבקרים באתר המשלימים המרה: קונים את המוצר, מזמינים את השירות או ממלאים טופס יצירת קשר.

11. הופיעו באתרי מאמרים

אתרי מאמרים מעניקים לכם חשיפה מצוינת ומבטיחים עבור הגולש ערך מוסף. האתרים מחולקים לפי תחומי עניין ותפקידכם למצוא את המקומות הרלוונטיים.



Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.