11 טיפים לתחילת הדרך שלכם בפייסבוק

כך תתחילו את הדרך שלכם בפייסבוק


פייסבוק
פייסבוק

איגדנו עבורכם כמה טיפים פשוטים ומפורטים לתחילת הדרך שלכם כדף עסקי בפייסבוק:

1. בצד ימין של ה"ניוזפיד" (עמוד החדשות והעדכונים הראשי), גללו מעט למטה ובחרו ב"צור דף". ייפתח לכם חלון, בו תצטרכו לבחור את סוג העסק שלכם.

2. לאחר שתבחרו את סוג העסק, תתבקשו לבחור קטגוריה ספציפית מתוך רשימה ולהזין את פרטי העסק. חשוב למלא פרטים אמיתיים ומלאים. יתכן שחלק מהפרטים, כמו כתובת, תתבקשו למלא באנגלית.

3. בעמוד הבא תתבקשו למלא פרטים מקיפים אודות העסק שלכם:
תוכלו לבחור מספר קטגוריות משנה, להוסיף תיאור, לתת קישור מעמוד הפייסבוק אל האתר שלכם ועוד.
מומלץ מאוד להשקיע כמה דקות בכתיבת תיאור שיווקי וממצה. כדאי גם לכלול בתיאור מס' טלפון, קישור לאתר ועוד.

4. בהמשך, תתבקשו לקבוע את תמונת הפרופיל של העסק. אם יש לכם לוגו או תמונה שיווקית מתאימה, קבעו אותה כתמונת פרופיל. אם התמונה קטנה מדיי, כדאי להשקיע כמה שניות כדי לערוך אותה לגודל מתאים באמצעות תוכנות עיצוב וכלים חינמיים שונים.
תמונת הפרופיל של העסק היא מה שמזוהה איתו בפייסבוק והיא זו שתוצג כאשר אתם מפרסמים או מגיבים בעמוד העסקי שלכם.

5. בהמשך תוכלו להוסיף את העמוד העסקי למועדפים שלכם ואף לקבוע אמצעי תשלום לניהול קמפיין ממומן. קמפיין ממומן הוא הכרחי אם תרצו לראות תועלת ישירה מעמוד הפייסבוק שלכם; פייסבוק הורידה לאחרונה את אחוז החשיפה האורגנית ל 1%-4%, אך לא כדאי לפתוח בקמפיין ממומן לפני שרוכשים ידע בסיסי בניהול קמפיינים בפייסבוקבתור התחלה אינכם חייבים לקבוע אמצעי תשלום, אפשר לדלג על התהליך ולהתחיל לפרסם בעמוד החדש שלכם באופן אורגני.

עם סיום התהליך פייסבוק תציע לכם טיפים בסיסיים לניהול העמוד. כדאי לקרוא גם את המידע הזה.

ניהול אורגני שוטף של העמוד שלכם

  • כדי לצבור קהל ראשוני, בקשו מהחברים ומהמשפחה שיעשו "לייק" לעמוד שלכם, שיעשו לייקים ושיתופים לסטטוסים שאתם מעלים לעמוד. תוכלו גם להזמין את החברים שלכם בפייסבוק בצורה מהירה בתוך העמוד.
  • גם פייסבוק, גם מנועי החיפוש וגל הגולשים מעדיפים עמודים פעילים שמתוחזקים לעיתים קרובות. על מנת לצבור נוכחות ולהיות פעיל, הקפידו לפרסם לפחות סטטוס אחד ביום בעמוד העסקי שלכם. הסטטוס יכול להכיל ברכת "בוקר טוב", פרסום של מוצר או שירות שאתם מעניקים, העלאת תמונות, סרטונים, שיתוף תכנים שרלוונטיים לעמוד וכו'.
  • טיפ קטן: כשאתם מפרסמים סטטוס, שימו לב שאתם מפרסמים בתור העמוד ולא בתור הפרופיל האישי שלכם.
    תוכלו לבחור בתור מי אתם רוצים לפרסם בחלק העליון של העמוד, מתחת לשורת החיפוש.
    לאחרונה, פייסבוק שינתה את הממשק וכעת בכל פוסט ניתן לבחור בקטן ליד התגובה – בתור מי אתם מעוניינים להגיב / לעשות לייק / לשתף.
  • בקשו מחברי העמוד שיכתבו לכם ביקורת באזור הביקורות בעמוד העסקי.
  • השתדלו לפרסם סטטוסים שמעודדים דיון או תגובות. פייסבוק תעדיף עמודים עם פעילות גולשים גבוהה, גם אם לעמוד עצמו אין הרבה "לייקים".
  • מדי פעם העלו סטטוס עם קישור לעמוד רלוונטי באתר שלכם.

בקיצור: תחזקו את העמוד, העלו סטטוסים לפחות כמה פעמים בשבוע, מלאו את פרטי העמוד עד הסוף והוסיפו כמה שיותר קישורים לאתר, פרטי יצירת קשר והנעה לפעולה, עודדו פעילות בעמוד שלכם ונצלו את הפייסבוק גם כפלטפורמת-עזר לאתר שלכם.



Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.