5 דברים שצריך לדעת לפני קמפיין ממומן בפייסבוק

פייסבוק


קמפיין בפייסבוק הוא דרך מצוינת לעודד מעורבות של קהל היעד ולחשוף את המוצר או השירות ללקוחות פוטנציאליים חדשים. במאמר הבא נציג את הדברים שחובה לדעת לפני קמפיין מן הסוג הזה ונתן עצות פרקטיות לכל בעל אתר אינטרנט

הרשת החברתית פייסבוק יכולה לשמש גם בתור פלטפורמה מצוינת עבור קידום מודעות פרסומיות ושיווקיות. קמפיין ממומן בפייסבוק הוא דרך יעילה לפרסום, בין היתר בשל העובדה שמדובר במערכת פשוטה להפעלה, מדידה בזמן אמת וגם לא יקרה. מצד שני, יש כמה דברים שחובה לדעת לפני שמתחילים את הקמפיין:


א.
CTR – זהו מושג מרכזי המשמש כל בעל אתר אינטרנט המעוניין לבצע קידום בפייסבוק או בפלטפורמות אחרות: מספר הקליקים על המודעה, חלקי מספר הופעות, תצוגות או שאילתות. שיעור קליקים, או בעגה המקצועית CTR, מהווה אינדיקציה לאיכות המודעה וליעילות הקמפיין הממומן.

כך תתכוננו לניהול קמפיין ממומן בפייסבוקב. ממשק ניהול המודעות – ההצלחה של קמפיין ממומן בפייסבוק תלויה במידה רבה בניהול המודעות שלכם. תצטרכו להכיר את הממשק, להתחיל בתקציבים קטנים ולקרוא את כל המידע על ההבדלים בין האופציות והפונקציות השונות.

ג. קהל יעד – היתרון של פייסבוק הוא פנייה ממוקדת לקהל היעד. זהו המודל הכלכלי של אחת הרשתות החברתיות המצליחות בהיסטוריה, אך מבחינתכם מדובר בלא מעט שיעורי בית. נסו להבין מה מעניין את קהל היעד שלכם, הגישו לו תוכן רלוונטי והימנעו מיצירת נזקים לתדמית.

בנוסף, קחו בחשבון שהאינטרס של פייסבוק הוא לעניין את הגולשים ולא להרחיק אותם מהאתר. ככל שתדעו יותר על קהל היעד, כך תצליחו להפיק את המקסימום מהקמפיין הממומן.

ד. ניצול נכון של תקציב – התקציב העומד לרשותכם בפייסבוק תלוי בצרכים ובמטרות. כבר בשלבים הראשונים של ניהול המודעה תוכלו לבחור בין מטרות שונות כגון יצירת מעורבות סביב תוכן, לייקים לעמוד, הגדלת תנועה לאתר, שיפור יחס המרות באתר, התקנת יישומים, יצירת מעורבות ביישום, מענה לאירועים או מימוש קופונים. בחרו היטב את המטרה ותעשו את הצעד הראשון והחשוב ביותר בדרך לניצול נכון של תקציב בכל סדר גודל.

איך בודקים את איכות המודעה?

האלגוריתם של פייסבוק בוחן לא פחות מ-10,000 פרמטרים בבואו לשמור על התוכן. מבחינתכם בתור מפרסמים, הדבר העיקרי הוא להבטיח פרסום מודעות איכותיות. זכרו כי הפרמטרים של האלגוריתם מתייחסים לשלוש קטגוריות:

  • מעמדו של היוצר
  • רצונותיו של המקבל
  • טיב התוכן

האלגוריתם שואל עד כמה התכנים האחרונים שהעלתם היו טובים, בודק האם קהל היעד גילה מעורבות ובוחן את הטריות, הייחודיות והאורגניות של התוכן. גם הקרבה של מקבל המודעה ליוצר, סוג התכנים שמקבל המודעה אוהב והנושאים בהם הוא מתעניין – משפיעים על קידום המודעה. בשורה התחתונה, מדובר בעבודה תהליכית שצריכה להביא לעלייה בחשיפה המרבית של המודעה לאורך זמן.



Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.